Agenda Escolar Geducar voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Agenda Escolar Geducar: Gestroomlijnde Schoolcommunicatie

Agenda Escolar Geducar is een educatieve applicatie ontworpen voor Android die de communicatie tussen scholen, studenten en ouders verbetert. Deze gratis app stelt gebruikers in staat om verbinding te maken en toegang te krijgen tot hun lessen, toegewezen taken te controleren en georganiseerd te blijven vanaf elke locatie. Met zijn gebruiksvriendelijke interface is het bedoeld om educatieve processen te optimaliseren, tijd te besparen en de algehele communicatie te verbeteren.

Belangrijke functies van Agenda Escolar Geducar zijn real-time meldingen voor aankondigingen en berichten, de mogelijkheid om de cijfers van studenten te bekijken en toegang tot betalingsrecords. Bovendien ondersteunt het gezinnen met meerdere studenten via een enkele gezinscode, wat het gemakkelijker maakt om informatie te beheren. De app consolideert effectief essentiële educatieve middelen en updates, en bevordert een meer georganiseerde schoolervaring voor gebruikers.

Programma is beschikbaar in andere talen

Agenda Escolar Geducar voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.0.22

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Agenda Escolar Geducar

Heeft u geprobeerd Agenda Escolar Geducar? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.